niedziela, 15 marca 2015

Lawendowa herbaciarka

Moja druga herbaciarka, tym razem na 6 przegródek jest idealnym odzwierciedleniem mojej miłości do fioletu i lawendy :)


Miałam zupełnie inne plany co do tego pudełka, ale kiedy dostałam serwetki z lawendą to już nic innego mi do niej nie pasowało...

Herbaciarkę najpierw pomalowałam na fioletowo całą, zarówno z zewnątrz jak i w środku. Zewnętrzną, potarłam świeczką i  pomalowałam na biało. Dzięki świeczce można potem pozdzierać farbę papierem ściernym co daje według mnie bardzo fajny efekt.

Następnie przykleiłam serwetki, wspomagam się koszulką foliową przy większych wzorach. Po wyschnięciu namalowałam wzory za pomocą szablonów. Użyłam do tego pasty strukturalnej wymieszanej z odrobiną patyny.

Całość pomazałam delikatnie złotą patyną.






I teraz środek, równie ważny i zawsze zaskakujący...
 


Ozdobiony czajnikiem herbaty przeniesionym z wydruku laserowego za pomocą transferu. Wzory zrobione zostały patyną, aby kolorystycznie pasowały do tych na zewnątrz herbaciarki.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do komentowania :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)