wtorek, 3 marca 2015

Serwetniki

Kolejną pracą są dwa serwetniki. Jeden we wzorze ludowym, drugi w róże, których użyłam już do zrobienia podkładek pod kubek tutaj.
Serwetniki zrobione są ze sklejki, złożone z 3 elementów co ułatwiło malowanie i zdobienie.
 

Serwetnik ludowy pomalowałam białą farbą akrylową. Po wyschnięciu nakleiłam serwetki ludowe, których mam sporą kolekcję, więc wybór zawsze jest trudny :) Boki pomalowałam na brązowo. Na koniec polakierowałam lakierem akrylowym.



Serwetnik z różami zaczęłam podobnie, ale po naklejeniu serwetek obmalowałam róże farbami akrylowymi - kwiaty różową, liście zieloną. Dno serwetnika pomalowałam zieloną farbą, którą po wyschnięciu delikatnie starłam papierem ściernym, co dało fajny efekt postarzenia. Całość pokryłam jeszcze patyną postarzającą. Wszystko oczywiście polakierowałam i wyszło tak:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)