czwartek, 23 kwietnia 2015

Jak zrobić deskę do kluczy ?

Jakiś czas temu zrobiłam deseczkę do zawieszania kluczy, ale chwilowy brak męskiej ręki opóźnił publikację tego posta, ponieważ chciałam to zrobić już w całej okazałości :)





Deseczka ta leżała w garażu kilka lat i w końcu doczekała ponownego jej wykorzystania. Na szczęście jest ich więcej także jeszcze będą wykorzystywane, a w sumie to już były przy okazji robienia wielkanocnych jajek.

Takie deski nadają się nie tylko do zawieszania kluczy, ale także kurtek, ubrań, szlafroków czy ręczników. W przyszłości planuję zrobić je także do pokojów dziecięcych i kto wie co jeszcze przyjdzie mi na myśl:)




Deskę wycięłam wyrzynarką do drewna w kształt taki jak widać,nawet nieźle mi to wyszło jak na brak kreski ołówkiem. Następnie wyszlifowałam ją trochę papierem ściernym i pomalowałam na biało. Nakleiłam serwetki w całości, bez wycinania poszczególnych elementów klejem do decoupage. Boki pomazałam patyną postarzającą. Po wyschnięciu wyszlifowałam papierem ściernym nr 600 i kilkakrotnie polakierowałam.

Z pomocą męża wkręciłam haczyki, z tyłu przybił mi blaszki do zawieszenia i gotowe:) Teraz tylko nie ma kto zawiesić więc dalej leży...:)

Przy okazji robienia tej deseczki nabyłam umiejętność obsługi wkrętarki :)

Wcześniej zrobiłam krótszą deseczkę, ale nie ma na razie zastosowania i sobie leży...


Dziękuję za uwagę:)

2 komentarze:

  1. Doskonale ta deseczka spisze się w roli wieszaczka, a zawisnąć może wszędzie z takimi pięknymi ozdobami kwiatowymi.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna deseczka, przepiękne kolory :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)