niedziela, 26 kwietnia 2015

Szkatułka z sowami dla dziewczynki :)

Witam w kolejnym poście,

Dzisiaj będę prezentowała szkatułkę dla pewnej małej Zosi, miłośniczki sówek :) Jest to praca, którą robiłam 2 razy przez wstrętne małe włoski, które zakradły się pod lakier :/ Szczęście tylko, że mąż zakupił mi szlifierkę, bo ścieranie ręczne byłoby dla mnie katastrofą. Co prawda po szlifowaniu przez 10 minut słabo słyszę, bo hałas straszny, ale cóż poradzić:) 

Drugi raz robiłam w strachu przed włoskami, które też się pojawiały, ale od razu je usuwałam...dobrze, że nie śniły mi się po nocach ;)






Jak to zrobiłam? 
Szkatułkę pomalowałam na różowo, za pomocą kleju do trasferu nakleiłam wydruki z drukarki laserowej - sowy i napis, które po około 20 godzinach ukulałam, czyli zwilżyłam wodą i papier kulałam delikatnie kilka razy do całkowitego starcia  :)
Następnie użyłam szablonu i pasty strukturalnej do zrobienia wzorku na górze oraz serc po bokach. Patyczkiem do szaszłyków namalowałam kropeczki i wszystko polakierowałam kilka razy lakierem akrylowym.

Jeśli chodzi o środek to obawiam się, że trochę przedobrzyłam... Jakąś taką miałam wizję ;)




Nakleiłam klejem do decoupage myszkę Minnie i inne elementy powycinane z serwetki, a po wyschnięciu polakierowałam wszystko lakierem akrylowym wymieszanym z brokatem.



Jak Wam się podoba?

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!!! Zosia będzie zachwycona pewnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właścicielka pewnie zachwycona?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie dostała, ale mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  3. szkatułka przepiękna szkoda że jestem do niej za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Uwielbiam takie szkatułki i pudełeczka. Tylko pozazdrościć Zosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jest ta szkatułka :) Uwielbiam sowy a to jak wkomponowałaś je w całość - niesamowite :) Piękna :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się podoba! Słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, aj szczęściara z tej Zosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocza szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)