wtorek, 9 lutego 2016

Fioletowy koszyk i etui

Witam

Dzisiaj post z kolejnym szydełkowym wytworem, a właściwie dwoma:) Tym razem jest to kosz z grubej włóczki i etui np. na telefon. Bardzo fajnie robi się taką włóczką, bo idzie szybko i efekt jest błyskawiczny:) 
Jak już wcześniej pisałam bardzo spodobały mi się te szydełkowe kosze i postanowiłam sprawdzić jak wyjdzie z włóczki. I wyszło fajnie, z tym że są bardziej miękkie niż ze sznurka, ale zawsze można je usztywnić.
Kosz jest o wiele większy od pierwszego i pomieści sporo, na razie nie wiem co z nim zrobię, ale jeśli zostanie u mnie to na pewno znajdzie swoje miejsce:) Zastanawiam się jeszcze, czy nie uszyć do środka bawełnianej wyściółki...zobaczymy. Doszyte uszy kojarzą mi się z garnkiem, ale też można je w każdej chwili odciąć, bo są doszyte. Wykorzystałam tu moje serce z poprzedniego posta. Opisu nie jestem w stanie dodać, bo robię je na oko, ale podaję link do strony, która mnie zainspirowała:)
Z pozostałości włóczki zrobiłam etui, niestety na mój telefon za krótkie, ale zrobię sobie jeszcze jedno:)

A teraz może zdjęcia







spód


Na dzisiaj to wszystko:) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

1 komentarz:

  1. Świetny koszyczek. Bardzo pasuje mu to ozdobne białe serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)