piątek, 25 marca 2016

szydełkowe coś :)

Witam:)

Długo myślałam co by tu zrobić na cykliczne kolorki u Danutki, gdzie w marcu królują szczypiorki i nie miałam za dużo pomysłów, bo kolor jakoś nie mój... Nie, żebym go jakoś specjalnie nie lubiła, ale w moich pracach pojawiał się tylko w zeszłorocznych kartkach wielkanocnych. Ubrań nie mam w kolorze zielonym i w domu też nic mi się teraz nie kojarzy, no może poza zającem z zeszłego roku. Drugą rzeczą jest właśnie to, co zrobiłam na wyzwanie, czyli osłonka zrobiona na szydełku z kordonka. Wymyśliłam sobie, że będzie osłaniać rzeżuchę :) Robiłam sobie na oko i wyszło większe niż chciałam, ale po usztywnieniu jest ok. A jeśli chodzi o sam szczypiorek to bardzo go lubię i mam w doniczce zawsze gotowy do schrupania:)


Moja praca na wygląda tak, a w tle zeszłoroczny zając




Rzeżucha skromna, ale już się wybiła i dzisiaj wygląda lepiej:) A żółty kwiatek na rozweselenie tak się zauroczył, że trzyma się bez przyszycia tej osłonki i nie chce spaść :)

Zapraszam na moje candy urodzinowe (banerek na pasku bocznym)

Pozdrawiam:)

24 komentarze:

  1. Śliczny szczególnie z rzeżuszką pięknie wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna szydełkowa osłonka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie koszyczki zawsze ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny koszyczek pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna osłonka a i sam kwiatek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) super, bardzo lubię osłonki na doniczki, :) ale sama pewnie zrobię taką za 30 lat XD

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie osłonka wygląda ..i ten kwiatuszek z nią też niech nie spada

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie "osłoniłaś" tę rzeżuchę, wygląda bardzo dekoracyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta osłonka i serwetka. Lubię takie prace. Nie dziwię się kwiatuszkowi, że tak się zauroczył, bo i mnie też to spotkało:)
    Ciepłe pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeżucha zdrowa, jesc należy :-)
    w fajnym towarzystwie szydełkowców, będzie się jej miło rosło ( o ile zdąży urosnąć ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna osłonka szczypiorkowa,mam nadzieję ,że w święta plantacja zieleninki była już całkiem dorodna.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny koszyczko osłonka ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny koszyczko osłonka ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ozdobiona doniczka. a z rzeżuszką była dekoracją wielkanocną. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna osłonka. Zapewne sprawdziła się jako ozdoba rzeżuchy, ale i jajeczka świetnie w niej wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna, wiosenna osłonka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszyczków nigdy za wiele ;) Piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)