piątek, 22 kwietnia 2016

Wyniki Candy

Witam  po dosyć długiej przerwie...

Dzisiaj jestem żeby ogłosić wyniki mojego urodzinowego candy i zaraz do tego przejdę:)

Na początku chciałam napisać, że nie ma mnie tutaj ostatnio z jakiejś nie do końca określonej przyczyny, ale w moim życiu nastąpiły zmiany, ponieważ 1 kwietnia zaczęłam pracę, taką już z prawdziwego zdarzenia, w miejscu, w którym bardzo chciałam i była to dla mnie ogromna niespodzianka i zaskoczenie, że z 6-ciu osób wybrali właśnie mnie :)

Niestety z dniem rozpoczęcia pracy dopadło mnie też choróbsko i szczęście, że to był piątek, bo najgorsze objawy czyli wysoka gorączka i bóle całego ciała przypadły na weekend i później jakoś dałam radę, ale jak prawie przeszło to zaczęło się jeszcze raz, ale już tylko nos i resztki kaszlu. córka też tak dostała nawrót po tygodniu w przedszkolu i już obie mamy dość chorowania i tej pogody nijakiej...:/ 

Chyba przez te choroby dopadło mnie jakieś lenistwo i nastrój taki marny...a może to przesilenie wiosenne :D

Z tworzeniem też nie ma rewelacji, ale coś tam powstało i kilka zaległości też jest także brak tylko chęci i czasu do pisania...mam nadzieję że minie:)

A teraz wyniki:)
W losowaniu pomogła mi córka i to ona wybrała zwycięzcę
Zdjęcia są bardzo kiepskie więc dodam tylko jedno losujące:)


A zwycięzcą jest Świat nicią malowany :)

 Gratuluję i proszę o przesłanie adresu na maila kaczmarczyke9@gmail.com oraz o odrobinę czasu na ostateczne przygotowanie i wysłanie nagrody, z uwagi na to, że poczta pracuje w tych samych godzinach co ja  (do 2 tygodni, ale oczywiście będę się starać jak najszybciej:)

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i zdrowia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wymarzonej pracy. Życzę zdrówka, oby było w porządeczku. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla wylosowanej szczęściary.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i ja :-) Dziękuję za emocje!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Ojej :) ale super :) ciekawa jestem czy Twoja sówka skradnie serducho mojej 8 miesięcznej córce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, które tutaj zostawiacie :)